Verzending & Retourneren

Verzending & Retourneren

Bestelling in de webwinkel in Schijndel op voorraad, besteld op een werkdag voor 15.00 uur wordt dezelfde dag via Post NL verstuurd. Indien de bestelling uit een van de winkels moet komen kan verzenden 1 tot 3 werkdagen langer duren. Verzendkosten Nederland 6,75 per bestelling. Vanaf 75,- gratis verzending. Heeft U vragen, stel ze ons bij voorkeur per mail: info@hout-doe.nl.  Indien bestellingen uit een van de winkels moeten komen kan verzenden 1 tot 3 werkdagen langer duren.

Ons IBAN nummer is: NL37ING B000 6014809.

Na ontvangst van de goederen dient u te controleren of de geleverde goederen aan de overeenkomst voldoen. Zo niet dan dient u onze webshop binnen 7 dagen hiervan in kennis te stellen via info@hout-doe.nl.

Zichtbaar beschadigde verpakkingen weigert U aan de voordeur.

Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft onze webshop de keuze de producten tegen retournering daarvan te vervangen door nieuwe producten, te repareren dan wel de factuurwaarde daarvan te restitueren.

Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen veertien (14) dagen na aflevering van onze webshop te retourneren. Retourzendingen worden geaccepteerd indien de verpakking van het product onbeschadigd is en de eventuele plastic verzegeling op de verpakking niet is verbroken. Na correcte ontvangst krijgt U de aankoopkosten  (minus de verzendkosten) terugbetaald. Kosten voor retourzending komen altijd voor uw rekening.

Retourzending dient uitsluitend  te geschieden naar het offficieel bedrijfsadres: Hout-doe, Hoofdstraat 58a, 5481AH, Schijndel. Voorafgaand aan een retourzending dient U per email hierover met Hout-doe contact op te nemen.

 

PostNL en MyParcel voor een betrouwbare verzending

Uw bestelling wordt in de meeste gevallen door Post NL bezorgd op het door U opgegeven afleveradres.

PostNL levert bestellingen af: van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 21:00 uur en zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Zodra de bestelling met de koerier mee is, krijgt U van ons een mail met de status van uw bestelling, hierin kunt u een Track and Trace code vinden. Via deze code kunt u bij PostNL zien wanneer PostNL het pakket bij u gaat bezorgen.

Indien u niet thuis bent, zal PostNL het pakketje bij de buren aanbieden en laat bij u in de brievenbus een kaartje achter met daarop de gegevens waar het pakket is afgegeven. Mocht de postbode bij de buren ook niemand aantreffen, dan wordt het pakketje op het dichtstbijzijnde afhaalkantoor afgegeven. Daar kunt u de bestelling tot 21 dagen afhalen. Indien u nog verdere vragen heeft over uw pakketje, kunt u de Klantenservice van PostNL bellen op telefoonnummer: 0900-0570.